Straipnsiai pagal kategorijas

Tuesday 4 July 2017

Gerb. Darbdaviai (sodų bendrijos nariai)



Kaip ir kiekvienas pilietis, aš turiu teisę priimti darbo pasiūlymą arba jo atsisakyti. 
Aiškiai sakau: aš baigiu pirmininkavimą, atsisakau šio darbo.

Tokius klausimus „kas/ kaip bus, kas viską tvarkys, ką dabar daryti ...“ užduokite SAU.

Jūs galite samdyti kitą darbuotoją ir tegu jis dirba ir net kalbos negali būti apie sodų bendrijos naikinimą..

Atsisakydamas šio darbo, aš tik PATEIKIU pasiūlymą „jei neatsiras naujo pirmininko, patariu naikinti sodų bendrija“

NES: jei neišsirinksite naujo pirmininko, TAI KAS JUMS TVARKYS DOKUMENTUS? Jau nekalbant apie kelius ir kitus darbus.



Prisiimkite atsakomybę spręsdami per susirinkimą :  „KĄ TOLIAU DARYTI“

Aiškinimai, kad aš noriu sunaikinti sodų bendrija, tik parodo tokių asmenų neišsilavinimą ir susivokimo spragas.
AŠ NIEKO NEDARU BE SUSIRINKIMO NUTARIMO/ĮGALIOJIMO.

Norite, galite toliau laikyti sodų bendrijos statusą be pirmininko, norite naikinkite.
Tai spręskite per susirinkimą. 

Jei nedalyvausite susirinkime, reiškiąs sutinkate, kad už Jus bus nuspręsta ir vėliau nesigailėkite.

p.s. vis dar negauta informacija/pastabų dėl naujo pirmininko, todėl priimu asmeniškai paskutinį sprendimą: greičiausiai bus sumokėti pinigai už skelbimą Kauno Dienoje dėl susirinkimo 109lt+pvm. Pateikti informacijai liko ~40 val.

Dėkui už dėmesį,
Egidijus A.



2 comments:

  1. Sveiki, kada bus susirinkimas ar galima planuoti sekmadieni tada ir daugiausia žmonių susirinku nes yra dirbančių šeštadienį

    ReplyDelete
  2. Labai įdomu, ačiū už pasidalinimą!

    ReplyDelete